test banner
Klantenservice & FAQ

"Advies gaat voor verkoop" is onze belangrijkste kernwaarde.

Vandaar dat wij enorm veel waarde hechten aan uw ervaring.
Mocht er onverhoopt naar uw mening iets misgegaan zijn aarzelt u dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice.


Zij zullen u graag van dienst zijn.


Onze klantenservice is bereikbaar:

maandag t/m donderdag van 8:30 tot 17:00u
vrijdag van 8.30 tot 15.00uur.

via 0566 - 621 056 via het formulier hier naast.

 

Openingstijden showroom & directe verkoop: uitsluitend op afspraak.

 

 

 

 

Hier vindt u onze veel gestelde vragen:

1 Bestellen & verzenden
1.1 Ik heb een bestelling geplaatst. Hoe kan ik de verzending volgen?
1.2 Ik heb ooit een artikel gehad en wil dat weer bestellen. Kan dat?
1.3 Bij een artikel staat "Backorder". Wat betekent dit?
1.4 Ik ben al klant. Kan ik via de webwinkel bestellen?
1.5 Hoe kan het dat ik een artikel niet kan bestellen?
1.6 De prijs van een artikel staat op € 0,00 of € 0,01. Hoe kan dat?
1.7 Verzenden. Hoe werkt dat en wat kost het?
2 Maatvoering, kleur & advisering
2.1 Welke kleur kan ik kiezen?
2.2 Ik zoek een aangepast drijfhulpmiddel. Hoe bepaal ik de maat?
2.3 Ik zou graag advies op locatie krijgen. Kan dat?
3 Klachten & retouren
3.1 Kan ik een artikel retour sturen?
4 Bedrijf, advisering & productie
4.1 Heeft u ook een showroom?
4.2 Kunnen wij ook advies krijgen voordat wij tot aanschaf overgaan?
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »