test banner
Klantenservice & FAQ

"Advies gaat voor verkoop" is onze belangrijkste kernwaarde.

Vandaar dat wij enorm veel waarde hechten aan uw ervaring.
Mocht er onverhoopt naar uw mening iets misgegaan zijn aarzelt u dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice.


Zij zullen u graag van dienst zijn.


Onze klantenservice is bereikbaar:

maandag t/m donderdag van 8:30 tot 17:00u
vrijdag van 8.30 tot 15.00uur.

via 0566 - 621 056 via het formulier hier naast.

 

Openingstijden showroom & directe verkoop: uitsluitend op afspraak.

 

 

 

 

Hier vindt u onze veel gestelde vragen:

1 Bestellen & verzenden
1.1 Ik heb een bestelling geplaatst. Hoe kan ik de verzending volgen?

Track & Trace

Momenteel hebben wij nog geen koppeling tussen onze webwinkel en onze transporteur. Het is dan ook niet mogelijk om via onze webwinkel uw bestelling te traceren.

 

1.2 Ik heb ooit een artikel gehad en wil dat weer bestellen. Kan dat?

Bestelhistorie

Atelier Michel Koene is actief vanaf 1990 en heeft een ruim archief met hierin alle orderinformatie van elke levering. Het zou dus zo moeten zijn dat, indien wij leverinformatie hebben, wij alles terug moeten kunnen vinden in ons archief.
Zo kunnen wij een eerder door ons geproduceerd artikel opnieuw voor u maken.

1.3 Bij een artikel staat "Backorder". Wat betekent dit?

"Backorder"

Zodra een artikel niet op voorraad is maar wel te bestellen staat dit artikel op "Backorder".
Dit houdt in dat wij het artikel bij de fabrikant zullen bestellen of zelf in productie zullen nemen.

Voor al onze maakartikelen zal de status op "Backorder" staan met uitzondering van DEMO-producten.

Bij sommige artikelen die niet voorradig zijn weten we niet 100% zeker of ze nog leverbaar zijn. Deze artikelen zijn dan ook niet bestelbaar via de webwinkel. Wilt u meer informatie kunt u altijd even mailen of bellen.

Laat u dus niet afschrikken en bel met 0566-621056 voor een actuele levertijd.

1.4 Ik ben al klant. Kan ik via de webwinkel bestellen?

Bestaande klanten

Natuurlijk kunnen onze bestaande klanten via de webwinkel bestellen. Echter dienen alle opdrachten via onze webwinkel voorruit betaald te worden.
Bent u al klant en koopt u normaliter op rekening kunt u het beste uw winkelwagen met wensen naar ons mailen. Dit scheelt u vooraf betalen

1.5 Hoe kan het dat ik een artikel niet kan bestellen?

Artikel niet op voorraad: Bestellen lukt niet

Deze webwinkel is sinds oktober 2016 online. Veel van onze artikelen zijn op voorraad dus gemakkelijk te bestellen via deze webwinkel.

De artikelern die niet voorradig zijn zijn standaard niet te bestellen totdat wij het artikel volledig doorgelicht hebben en zeker weten dat wij dit artikel kunnen leveren. Heeft u belangstelling bij een artikel schroom dan niet ons te bellen of ons een email te sturen.

1.6 De prijs van een artikel staat op € 0,00 of € 0,01. Hoe kan dat?

Prijs € 0,00 of € 0,01

Het kan zijn dat de prijs van een artikel op € 0,00 staat. Dit artikel is dan waarschijnlijk een maatwerkartikel en kan niet besteld worden via deze webwinkel.

Neem contact op met onze adviseurs via 0566-621056 of mail met [email protected] 

1.7 Verzenden. Hoe werkt dat en wat kost het?

Verzendkosten

In onze webwinkel hanteren wij een aantal verzendkosten. De verzendkosten betaalt u voor het verpakken met zorg en voor het verzenden van het artikel.

Hier vindt u onze tarieven voor verzenden:

Verzenden & retourneren

 

Wist u dat wij bij orders boven € 75,00 de verzendkosten van een pakket binnen Nederland kwijtschelden? U betaalt dan dus géén verzendkosten!

 

Naast de standaard verzendkosten heeft u de keuze om het product door onze buitendienst te laten afleveren en plaatsen. Deze optie wordt met name geadviseerd bij grote en gevoelige producten. U betaalt hiervoor € 105,27.

Natuurlijk bent u ten aller tijden vrij om de door u bestelde artikelen op te halen. Dit bespaart u de verzendkosten en biedt u de mogelijkheid om op afspraak in onze showroom te kijken.

2 Maatvoering, kleur & advisering
2.1 Welke kleur kan ik kiezen?

Bij veel van onze producten, met name onze eigen producten, kunt u kleuren kiezen. wilt u meer informatie kunt u contact opnemen met een van onze adviseurs via 0566-621056 of [email protected].

Onze kleurenkaarten vindt u hier: 

Stamskin

Bisonyl

2.2 Ik zoek een aangepast drijfhulpmiddel. Hoe bepaal ik de maat?

Maatvoering drijfhulpmiddel

Maatvoering van aangepaste drijfhulpmiddelen wordt vaak bepaald aan de hand van de halsomvang.
Bel met 0566 - 621 056 voor advisering.

2.3 Ik zou graag advies op locatie krijgen. Kan dat?

Advisering op locatie

Natuurlijk kunnen wij u op locatie van advies voorzien.
Omdat wij met name landelijk opereren en wij het zonde vinden om kosten te maken voor zaken die misschien telefonisch behandelt hadden kunnen worden proberen wij vooraf eerst in te schatten hoever we u telefonisch kunnen helpen.

Mocht er daarna alsnog advisering op locatie gewenst zijn zullen we hiervoor een afspraak met u inplannen.

Naast onze kosteloze advisering kunt u ons ook inhuren voor het begeleiden van uw project of aanschaf. Omdat advisering voor verkoop gaat vinden wij het erg belangrijk om u te kunnen ondersteunen.

3 Klachten & retouren
3.1 Kan ik een artikel retour sturen?

Retourneren

Mocht een artikel niet naar wens zijn neemt u dan contact op met onze Klantenservice op 0566 - 621 056.
Veelal kunnen artikelen retour genomen of geruild worden. Echter omdat diverse producten speciaal op bestelling voor u geproduceerd worden kan het zo zijn dat het artikel niet retour genomen kan worden.
Vraag vooraf naar de mogelijkheden.

Kosten van retourzendingen zijn voor uw eigen rekening.
Bij retourneren dient het product in de originele en onbeschadigde verpakking geretourneerd te worden. 

4 Bedrijf, advisering & productie
4.1 Heeft u ook een showroom?

Jazeker hebben wij een showroom! In onze showroom van ruim 500m2 vindt u spelmaterialen, bedden, etc. Ook hebben wij een volledig ingerichte snoezelruimte met de nieuwste snufjes op gebied van interactief snoezelen.


Mocht u de moeite nemen om naar ons toe te komen belonen wij dat door middel van extra aandacht in de vorm van een kopje koffie en/of een rondleiding door ons bedrijf.

Graag wel vooraf een afspraak maken zodat wij alle aandacht voor u hebben.

Om een indicatie te krijgen ziet u hier onze introductiefilm:

 

4.2 Kunnen wij ook advies krijgen voordat wij tot aanschaf overgaan?

Natuurlijk kunnen wij u vrijblijvend van advies voorzien. Graag zelfs!
Onze belangrijkste kernwaarde is "Advies gaat vóór verkoop" wat inhoudt dat wij advisering belangrijker vinden dan dat u iets bij ons koopt. Natuurlijk hopen wij wel dat u voor ons kiest om advies te vragen.

we hebben een 3-tal mogelijkheden om een passend advies af te geven:

1 telefonisch
We hebben veelal te maken met klanten die niet om de hoek wonen. Om deze reden wordt er vaak voor een telefonisch advies gekozen. Door middel van foto's en of tekeningen die we digitaal kunnen verzorgen kunnen we u voorbeelden laten zien.

2 op locatie
Kiest u er voor om een adviseur op locatie bij u te laten komen kan dat in veel gevallen ook. Deze adviseur kan dan ter plaatse kijken hoe de situatie er bij ligt en daar een passend advies bij geven.

3 vanuit ons bedrijf met showroom
Mocht u de moeite nemen om naar ons toe te komen kunnen wij u daar natuurlijk de mooiste voorbeelden laten zien. tevens kunt u onder het genot van een kopje koffie (of anders) een rondleiding door ons bedrijf volgen.

Om een indicatie te krijgen ziet u hier onze introductiefilm:

 

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »